duminică, 25 martie 2012

Domeniile compuse in promovarea SEO

Numele de domeniu compus din mai multe cuvinte este alegerea cea mai inspirata

Afacerile viitorului par a fi legate ombilical de internet. Concurenta in spatiul virtual devine acerba, iar strategiile de promovare seo se transforma in noua forma de publicitate. O publicitate care nu mai are nimic de-a face cu utilizatorul final, cumparatorul sau publicul tinta. Tot ceea ce conteaza este modul in care se reuseste optimizarea cuvintelor cheie. Insa aceasta incepe inca de la alegerea numelui de domeniu.

 

Promovarea SEO este pentru domeniile compuse

Multi se gandesc ca alegerea unui nume de domeniu bogat in cuvinte cheie poate parea ceva ieftin sau neprofesional. Este intr-adevar o ingrijorare valida, totusi, titlul paginii si descrierea, mai degraba decat numele de domeniu, sunt cele care-i atrag pe oameni sa dea clic pe un rezultat al cautarii. De asemenea, dupa ce ei au recunoascut un nume de domeniu bogat in cuvinte cheie, este mult mai probabil sa si-l reaminteasca. Pana si afacerile off-line au utilizat (initial) aceasta strategie.

Unii clienti se vor feri de asemenea nume de domenii. Daca nu doriti realmente sa utilizati un domeniu bogat in cuvinte cheie pentru site-ul principal al firmei, puteti totusi sa va ganditi la posibilitatea de a achizitiona un astfel de domeniu pe care sa il folositi ca blog pentru firma.

Exista un filtru de spam pentru incarcarea cuvintelor cheie pentru domenii? Consensul general este ca Google tolereaza maximum trei cuvinte cheie intr-un anume domeniu si ca nu-i plac mai mult de trei. Desi nu se poate dovedi acest lucru, se pot aminti un numar mare de domenii formate din trei cuvinte care au rezultate bune pe motoarele de cautare.

 

Instrumente pentru promovarea SEO

Dar cum sa gasiti un nume de domeniu potrivit si bogat in cuvinte cheie? N-au fost cumparate deja toate numele bune de domenii? Exista instrumente care va pot ajuta in aceasta intreprindere. Unul este la webconfs.com         care sugereaza combinatii de doua cuvinte pentru o cautare de un cuvant, combinatii de trei cuvinte pentru o cautare de doua cuvinte si asa mai departe. Instrumentul acesta va corecteaza pana si erorile ortografice (in limba engleza).

Cele mai bune instrumente pentru cautarea numelor de domeniu merg dincolo de interogarea imediata si propun variante populare de expresii cheie ale expresiei pe care ati ales-o. Ca exemplu, incercati sa scrieti „wedding invitation” (invitatie de nunta). Veti vedea cum instrumentul sugereaza domenii ca „free – wedding – invitation” si „unique – wedding – invitation” si le acorda ambelor valori de popularitate in cautare.

 

 Care liniute sunt cel potrivite

Ati observat toate liniutele de unire din lista de sugestii? Ce este mai bine: sa aveti liniuta joasa, liniuta de unire sau nimic intre cuvintele din numele de domeniu?  In niciun caz nu ar trebui sa folositi linia joasa. Matt Cutts a confirmat pe blogul sau ca Google nu ar recunoaste linia joasa ca fiind echivalenta cu spatiile dintre cuvinte. Sunt recomandate liniutele de unire pentru ca Google poate sa deosebeasca destul de bine si sa separe intre ele cuvintele fara spatii, dar alte motoare de cautare nu sunt la fel de inteligente. Apoi, liniutele de unire separa cuvintele mai clar si sunt astfel mai lizibile pentru utilizatorul uman. Prin folosirea liniutelor de unire in numele de domeniu, le puteti repeta ulterior in structura directoarelor si in numele de fisiere (craind o coerenta simpla, dar eficienta, in tot site-ul).

 


promovare site, optimizare site

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu